6.30 – 8.00 Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne według inwencji dziecka w kącikach zainteresowań podopieką nauczycielki.
Zabawy integracyjne, zabawy ze śpiewem.
8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania.
Zabiegi higieniczne i czynności samoobsługowe.
8.30 – 9.00 Śniadanie
Karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku. Uczenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
9.00 – 9.15 Czynności higieniczno-sanitarne po posiłku.
9.15 – 10.15 Realizacja zadań wychowawczo – edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
Zajęcia dydaktyczne wspomagające rozwój w sferze językowej, przyrodniczej, plastycznej, muzycznej. Zabawyruchowe, tematyczne, konstrukcyjne.
10.15 – 10.30 Przygotowanie do posiłku.
Zabiegi higieniczne i czynności samoobsługowe.
10.30 – 10.45 Obiad- zupa
Karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku, uczenie umiejętności samodzielnego i estetycznego jedzenia.
10.45 – 11.00 Przygotowanie do odpoczynku.
Zabiegi higieniczne i czynności samoobsługowe.
11.00 – 13.00 Czas na sen, słuchanie muzyki relaksacyjnej, kołysanek. Czytanie przez nauczyciela wybranychbajek.
13.00 – 13.15 Przygotowanie do obiadu.
Czynności higieniczne.
13.15 – 13.45 Obiad- ll danie. Karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku. Nauka umiejętności samodzielnego,estetycznego spożywania posiłku.
13.45 – 14.00 Zabiegi higieniczne i pielęgnacyjne
14.00 – 15.00 Zabawy popołudniowe . Zabawy ruchowe, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne.
Zajęcia o charakterze wychowawczym. Pobyt na świeżym powietrzu.
15.00 – 15.15 Podwieczorek
15.15 – 15.30 Zabiegi higieniczne i pielęgnacyjne.
15.30 – 16.30 Zabawy swobodne dzieci pod opieką nauczyciela.
Rozchodzenie się dzieci do domu.
Zabawy dowolne ( indywidualne i zespołowe) służące realizacji zainteresowań i pomysłów dzieci. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe integrujące grupę. Zabawy i zajęcia indywidualne i zespołowe wspomagające rozwój dzieci. Zabawy i ćwiczenia poranne.
8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania, porządkowanie sali, czynności samoobsługowe.
8.30 – 9.00 Śniadanie
9.00 – 10.00 Zintegrowana działalność edukacyjno- wychowawcza z całą grupą w sali i na powietrzu kierowanaprzez nauczycielkę
10.00 – 11.15 Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki,gry i zabawy ruchowe, zajęcia przyrodnicze, zabawytropiące.
11.15 – 11.30 Czynności higieniczno-porzadkowe, przygotowanie do obiadu.
11.30 – 12.00 Obiad
12.00 – 12.15 Przygotowanie do odpoczynku, zabiegi higieniczne.
12.15 – 13.45 Relaks- słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, indywidualna praca z dzieckiem.
13.45 – 14.00 Czynności samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku.
14.00 – 14.30 Podwieczorek
14.30 – 16.30 Zabawy dywanowe, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, indywidualne zajęcia wyrównawcze. Zabawy na świeżym powietrzu.
Rozchodzenie się dzieci.